مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:352020-06-22سياسي

بخش خصوصی به خوبی از کاروانسرای شاه عباسی کرج نگهداری نکرده است


میراث فرهنگی به وظیفه خود برای ارسال گزارش در خصوص عدم  رسیدگی و نگهداری استاندارد و از این مجموعه از سوی بهره بردار عمل کرده است.

- ایسنا/البرز معاون میراث فرهنگی البرز گفت: میراث فرهنگی به وظیفه خود برای ارسال گزارش در خصوص عدم  رسیدگی و نگهداری استاندارد و از این مجموعه از سوی بهره بردار عمل کرده است.

علیرضا دهقان مهرجردی در گفت وگو با ایسنا گفت: کاروانسرای شاه عباسی از سال 88 توسط صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور در اختیار بهره بردار بخش خصوصی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این کاروانسرا در اختیار میراث فرهنگی نیست، ادامه داد: میراث فرهنگی صرفاً ناظر عالی این مجموعه است و در صورت مشاهده اهمال بهره بردار در حفظ و نگهداری این بنای تاریخی صرفاً می تواند موضوع را به صندوق احیاء گزارش دهد.

وی توضیح داد: میراث فرهنگی به وظیفه خود برای ارسال گزارش در خصوص عدم رسیدگی و نگهداری استاندارد و از این مجموعه از سوی بهره بردار عمل کرده است.

این مسئول اضافه کرد: بنا شده این هفته جلسه ای برای تعیین تکلیف بهره بردار فعلی این مجموعه برگزار شود و علت اینکه چرا در طول چند سال اخیر به این بنای تاریخی رسیدگی نکرده مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی به خوبی از کاروانسرای شاه عباسی کرج نگهداری نکرده است

بخش خصوصی به خوبی از کاروانسرای شاه عباسی کرج نگهداری نکرده است