مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:302020-06-22سياسي

تشکیل «موسسه مدارس وقفی» به منظور ساماندهی رقبات آموزشی


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف با اشاره به وجود 6 هزار رقبه مربوط به مدارس وقفی و موضوعات آموزشی در کشور، گفت: «موسسه مدارس وقفی» در سال گذشته تشکیل شده که به ساماندهی رقبات آموزشی می پردازد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف با اشاره به وجود 6 هزار رقبه مربوط به مدارس وقفی و موضوعات آموزشی در کشور، گفت: موسسه مدارس وقفی در سال گذشته تشکیل شده که به ساماندهی رقبات آموزشی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره موقوفات آموزشی در کشور و ساماندهی این موقوفات اظهار کرد: بیش از 6 هزار رقبه مربوط به مدارس وقفی و موضوعات آموزشی در کشورمان وجود دارد که برای ساماندهی این رقبات، موسسه مدارس وقفی در سال گذشته تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت ها برای نشان دادن خدمات سنت حسنه وقف در جامعه استفاده شود، گفت: راه اندازی مدارس معارف با استفاده از ظرفیت موقوفات آموزشی، یکی از اهداف و اولویت های مهم سازمان اوقاف خواهد بود که در دستور کار معاونت فرهنگی و اجتماعی نیز قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه استعدادهای زیادی در کشورمان وجود دارند که به دلیل نبودن امکانات و زیرساخت های آموزشی به شکوفایی نمی رسند، به خیرین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل «موسسه مدارس وقفی» به منظور ساماندهی رقبات آموزشی

تشکیل «موسسه مدارس وقفی» به منظور ساماندهی رقبات آموزشی