مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:202020-06-22حوادث

کشف دو هزار و 600 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف دو هزار و 600 کیلوگرم مواد مخدر این استان طی سال جاری خبر داد.

- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی فصل بهار امسال در این استان کشف و 178 قاچاقچی نیز با تلاش ماموران در این مدت دستگیر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سردار مسعود خرم نیا با اشاره به کشف دو هزار و 600 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی طی سال جاری، گفت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی، مسیر ترانزیت مواد مخدر به اروپاست، قاچاقچیان مواد مخدر همواره این مسیر را برای ترانزیت این مواد به اروپا انتخاب می کنند و ماموران انتظامی نیز با همه توان در مقابل سوداگران مرگ می ایستند.

وی با اشاره به دستگیری 178 قاچاقچی مواد مخدر طی سال جاری اضافه کرد: در این مدت همچنین 624 نفر توزیع و مصرف کننده در استان دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه همچنین 53 دستگاه انواع خودرو سنگین و سبک و 17 دستگاه موتورسیکلت که در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف شده است.

سردار خرم نیا افزود: در این مدت، 646 نفر معتاد متجاهر در آذربایجان غربی جمع آوری و 80 نفر از آنان در کمپ های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی نگهداری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دو هزار و 600 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی

کشف دو هزار و 600 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی