مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:202020-06-22اقتصادي

از سرنوشت نامشخص پروژه های عمرانی تا بی برنامگی شورای شهر بوشهر


در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با عباس جمشیدی، فرماندار بوشهر پیرامون تعامل مدیریت شهری و فرمانداری در زمینه توسعه و عمران شهر و بررسی مصوبات شورا در کمیته انطباق بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

- رییس شورای شهر بوشهر با قدردانی از مجموعه فرمانداری بوشهر گفت: در دو سال گذشته اعتبارات عمرانی خوبی به شهرداری بوشهر اختصاص داده شد و با توجه به ابلاغ 500 میلیارد تومان اعتبارات استانی با توجه به کاهش ارزش افزوده و حذف آلایندگی انتظار داریم مبلغ اعتبارات عمرانی شهرداری مرکز استان افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مصوبات شورا که به فرمانداری ارسال می شود برخی از آنها در کمیته انطباق بدون اعلام مستندات با عنوان عدم رعایت صلاح و صرفه شهرداری رد می شود که درخواست داریم یک نفر از شورا بدون حق رای در جلسات کمیته انطباق حضور پیدا کند تا اگر مواردی ابهام داشت توضیحات لازم داده شود.

رییس شورای شهر بوشهر اظهار کرد: ماده 16 و 17 در اغلب شوراها به صورت طرح مصوب و به شهرداری ابلاغ می کنند، ما به پیشنهاد فرمانداری تمکین کردیم اما درخواست داریم در این مورد تجدید نظر شود و ما نیز در این زمینه مثل سایر شوراها عمل کنیم.

دهدار تاکید کرد: در زمینه بیماری کرونا در اسفند و فروردین اقدامات پیشگیرانه بسیار خوبی انجام شد، همچنین با توجه به اینکه بوشهر در وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرنوشت نامشخص پروژه های عمرانی تا بی برنامگی شورای شهر بوشهر

از سرنوشت نامشخص پروژه های عمرانی تا بی برنامگی شورای شهر بوشهر