مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-22سياسي

نقش اصناف در پیشگیری از ویروس کرونا بی نظیر بود


فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه نقش اصناف در مدیریت و پیشگیری از ویروس کرونا بی نظیر بوده است، گفت: باید تصمیماتی اتخاذ شود تا مبتلایان در استان کاهش پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار نورعلی یاری صبح روز دوشنبه در دیدار با اتاق اصناف استان ایلام اظهار کرد: اگر امروز ما توانسته ایم در شرایط سخت نظام سلطه روی پای خود بایستیم و بخش عمده آن ناشی از وجود اصناف خوب متدین و پرتلاش نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: بعد از تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران جهان از تعامل خوب مردم و ملت انگشت به دهان مانده است چرا که با این همه تحریم، نعمت ها به وفور در کشور یافت می شود اما نیازمند مدیریت بهتر و بیشتر برای استفاده عامه مردم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد این بودیم که بازاریان و اصناف ما شبانه روز به مردم خدمت رسانی می کنند و این شایسته تقدیر است.

وی به تلاش اصناف در مدیریت کرونا اشاره کرد و گفت: نقش شما در بحث کرونا بسیار عالی بود و اگر امروز استان ایلام کمترین آمار مبتلا به کرونا را دارد بخش عمده آن به همت بلند و همراهی اصناف و بازاریان برمی گردد.

این مقام ارشد انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: اهتمام اصناف به رعایت پروتکل های بهداشتی در بحث پیشگیری از سرایت ویروس منحوس کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اصناف در پیشگیری از ویروس کرونا بی نظیر بود

نقش اصناف در پیشگیری از ویروس کرونا بی نظیر بود