مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 05:252020-06-22اقتصادي

افزایش پورت های ADSL در همدان /نصب 2224 پورت در سه ماهه امسال


مدیر دیتا مخابرات منطقه همدان از افزایش پورت های نصب شده ADSL در استان خبر داد و گفت: میزان این پورت ها در سه ماهه امسال به 2 هزار و 224 مورد رسیده است.

- افشین جاودانی هما در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به وضعیت اینترنت مخابرات استان اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا طی سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تفاوت زیادی در مصرف اینترنت شاهد بودیم.

وی یکی از معیارهای سنجش پیشرفت را سنجش میزان مصرف اینترنت عنوان کرد و گفت: مقایسه رشد حوزه دیتا در زمینه های سخت افزار و نرم افزار در زمانی مشخص نسبت به مدت مشابه آن در گذشته می تواند میزان پیشرفت و رشد یک جامعه در این حوزه را نشان دهد.

  مدیر دیتا مخابرات منطقه همدان بیان کرد: طبق آمار به دست آمده از مخابرات منطقه همدان حوزه اینترنت جهش چشمگیر و قابل اعتنایی طی یک سال گذشته داشته که مقایسه سه ماهه نخست امسال با مدت مشابه سال گذشته موید موضوع است.

وی با بیان اینکه در خصوص نرم افزار و سخت افزار پیشرفت محسوسی را شاهد هستیم افزود: متوسط پهنای باند مصرفی در سه ماهه ابتدای سال گذشته در استان 6GB/s بوده که در سه ماهه نخست امسال این میزان به 10.

30GB/s رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پورت های ADSL در همدان /نصب 2224 پورت در سه ماهه امسال

افزایش پورت های ADSL در همدان /نصب 2224 پورت در سه ماهه امسال