مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 05:202020-06-22حوادث

ماجرای سرقت 3 کیلو طلا در پوشش پلیس نامحسوس


ساعت 22 سیزدهم خرداد یک دستگاه خودروی سمند در مسیر حرکت از کاشمر به سوی مشهد به نزدیکی سه راهی شادمهر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، راننده و برادرش بیش از 3 کیلوگرم طلا را درون خودرو حمل می کردند که ناگهان، سرنشینان زانتیا با آرم و نوشته پلیس نامحسوس از راننده سمند خواستند تا خودرو را متوقف کند.

در حالی که سرنشین زانتیا با پوشش مامور پلیس راه از خودرو پیاده می شد راننده یک دستگاه پراید نیز سپرش را از پشت سر به سپر عقب سمند چسباند تا دیگر راه گریزی نداشته باشد.

راننده 37 ساله که متوجه شده بود آن ها پلیس نیستند بلکه قصد راهزنی دارند بلافاصله قفل مرکزی را زد، اما سرنشینان دو خودرو به سوی سمند حمله ور شدند و در حالی که سلاحی شبیه کلت در دست داشتند با چوب و چماق و چاقو، شیشه ها را شکستند و دو سرنشین سمند را بیرون کشیدند.

آن ها پس از کتک کاری وحشیانه سرنشینان و ایراد ضرب و جرح با چاقو و چماق، آن ها را به حاشیه جاده بردند و دست و پاهایشان را با طناب محکم بستند و سپس در تاریکی شب با سرقت محموله طلا، به مکان نامعلومی گریختند.

به دنبال وقوع این حادثه هولناک در جاده، سرنخ ها به سوی یک طلافروش در کاشمر کشیده شد چرا که بررسی های نامحسوس اطلاعاتی نشان می داد فرد یا افرادی اطلاعات حضور طلافروش در کاشمر را در اختیار تبهکاران گذاشته اند بنابراین عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سرقت 3 کیلو طلا در پوشش پلیس نامحسوس

ماجرای سرقت 3 کیلو طلا در پوشش پلیس نامحسوس