مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-22بين الملل

اقدامات دردسر ساز بن سلمان طی 3 سال گذشته/ایجاد تنش میان اعضای خاندان آل سعود


ولیعهد عربستان که 3 سال قبل قدرت را در این کشور به دست گرفت تاکنون اقداماتی انجام داده که باعث ایجاد تنش و درگیری میان اعضای خاندان آل سعود شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از عربی 21، اقدامات بن سلمان از زمان به دست گرفتن قدرت به عنوان ولیعهد عربستان باعث خشمگین شدن اعضای خاندان آل سعود شده است.

یکی از مهمترین اقداماتی که بن سلمان طی 3 سال گذشته انجام داده و باعث شده شکاف مهمی در خاندان حاکم در عربستان سعودی به وجود آید بازداشت گسترده شاهزداگان سعودی بود.

این بازداشت های گسترده به بهانه مبارزه با فساد و در واقع برای سرکوب مخالفان بن سلمان و کنار زدن رقبای سیاسی وی صورت گرفت.

در میان شاهزادگان بازداشت شده توسط بن سلمان نام متعب بن عبدالله و ولید بن طلال و محمد بن نایف ولی عهد سابق عربستان و دهها شاهزاده مطرح دیگر نیز دیده میشود.

اقدام بعدی بن سلمان که خشم اعضای خاندان آل سعود را به دنبال داشته، فعالیت های تفریحی بی سابقه در تاریخ کشور طی سال گذشته است که هزینه های سرسام آوری به ریاض تحمیل کرده است.

در جریان این اقدامات تفریحی، جشن های بزرگی برای خوانندگان بین المللی در کنار اماکنی که در برگیرنده مقدسات اسلامی است برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دردسر ساز بن سلمان طی 3 سال گذشته/ایجاد تنش میان اعضای خاندان آل سعود

اقدامات دردسر ساز بن سلمان طی 3 سال گذشته/ایجاد تنش میان اعضای خاندان آل سعود