مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 05:052020-06-22حوادث

طرح نظارت بر واحدهای فروش البسه در اراک اجرا شد/ پلمب 2 واحد متخلف


رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طرح نظارت بر واحدهای فروش البسه در اراک اجرا و 2 واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب و برای 49 واحد دیگر اخطار پلمب صادر شد.

- جعفر پرویزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و جلوگیری از وقوع تخلفات و جرائم صنفی در سطح کلان شهر اراک، طرح نظارت بر واحدهای صنفی با مشارکت بازرسان اتحادیه های صنفی  اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح از 195 واحد فروش البسه در سطح شهرستان اراک بازدید که در نتیجه آن 2 واحد صنفی متخلف با دستور مقام قضایی پلمب شد.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: همچنین در این طرح برای 49 واحد دیگر اخطار پلمب ابلاغ و به متصدیان 99 واحد تذکرات لازم در زمینه رعایت ساعات تعطیلی و ضوابط اماکن و شئونات اسلامی ارائه و از متصدیان 55 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی به منظور رعایت مقررات ابلاغی گرفته شد.

  پرویزی با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی را از وظایف ذاتی پلیس دانست و از شهروندان خواست هرگونه تخلف متصدیان اصناف را از طریق تلفن فوریت های پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارت بر واحدهای فروش البسه در اراک اجرا شد/ پلمب 2 واحد متخلف

طرح نظارت بر واحدهای فروش البسه در اراک اجرا شد/ پلمب 2 واحد متخلف