مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-22اقتصادي

تولید ژله رویال در مرکز تحقیقات و پرورش زنبور دانشگاه ارومیه


غفاری، مسئول مرکز تحقیقات و پرورش زنبور دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری، گفت: با توجه به وجود ظرفیت های بالقوه شهرستان ارومیه برای نگهداری و پرورش زنبور عسل به لحاظ پوشش گیاهی، - مسئول مرکز تحقیقات و پرورش زنبور دانشگاه ارومیه با اشاره به نحوه اصلاح نژاد زنبور عسل و تولید ملکه های اصلاح شده در این مرکز گفت: علاوه بر عسل انواع محصولات زنبور شامل گرده گیاهان بره موم و ژله رویال نیز در این مرکز تولید می شود.

غفاری، مسئول مرکز تحقیقات و پرورش زنبور دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری، گفت: با توجه به وجود ظرفیت های بالقوه شهرستان ارومیه برای نگهداری و پرورش زنبور عسل به لحاظ پوشش گیاهی، این مرکز می تواند نقش به سزایی به عنوان الگوی آموزشی و کار آفرینی برای دانشجویان علاقه مند باشد.

غفاری مطرح کرد: استفاده از ظرفیت علم و دانش در جهت ارتباط با جامعه، کارآفرینی و اشتغال زایی از اهداف اصلی دانشگاه است که مرکز زنبورداری یک نمونه بارز و موفق در راستای این هدف است.

عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی با اشاره به نحوه اصلاح نژاد زنبورعسل و تولید ملکه های اصلاح شده در این مرکز گفت: علاوه بر عسل انواع محصولات زنبور شامل گرده گیاهان بره موم و ژله رویال نیز در این مرکز تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ژله رویال در مرکز تحقیقات و پرورش زنبور دانشگاه ارومیه

تولید ژله رویال در مرکز تحقیقات و پرورش زنبور دانشگاه ارومیه