مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-22سياسي

یزد صنعتی نیازمند توسعه استاندارد/لزوم راه اندازی آزمایشگاه مرجع استاندارد


مدیرکل استاندارد استان یزد با بیان اینکه یزد چهارمین استان صنعتی کشور و قطب تولید محصولاتی نظیر کاشی و سرامیک است، گفت: استانی با چنین ظرفیت هایی نیازمند توسعه ادارات استاندارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا زارع بنادکوکی صبح امروز در نشست مشترک سه نماینده مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: از آنجا که یزد چهارمین استان صنعتی کشور است، وجود دوایر قوی، توانمند و درخور این جایگاه، مورد نیاز استان است.

وی افزود: ضرورت توسعه اداره کل استاندارد استان یزد با توجه به جایگاه صنعتی این منطقه در کشور و مأموریت های محوله مشهود است و با توجه به پراکندگی جغرافیایی این استان، تکمیل و راه اندازی دوایر شهرستانی طی برنامه ای دو ساله مورد انتظار است.

زارع بنادکودکی ادامه داد: با توجه به اینکه استان یزد قطب صنعت کاشی و سرامیک در کشور است، به منظور ارزیابی و ارتقا این محصولات با هدف توسعه صادرات پایدار، راه اندازی آزمایشگاه مرجع در این زمینه بسیار ضروری است.

تصویب قوانین مغایر با توسعه نظام استاندارد چالش جدی سازمان ملی استاندارد است رییس سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت: این قانون وزین با تلاش و مساعی ارزشمند نمایندگان مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد صنعتی نیازمند توسعه استاندارد/لزوم راه اندازی آزمایشگاه مرجع استاندارد

یزد صنعتی نیازمند توسعه استاندارد/لزوم راه اندازی آزمایشگاه مرجع استاندارد