مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-22اقتصادي

ارائه وام های 5 میلیون تومانی به آرایشگاه های فردیس


رییس مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان فردیس و عضو هیأت رییسه اتاق اصناف شهرستان فردیس گفت: آرایشگاه های زنانه ای که در ایام شیوع کرونا متحمل آسیب و ضرر مالی شدند وام پنج میلیون تومانی دریافت می کنند.

- مهدی فولادی، رییس مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اصناف فردیس با وجود رکود اقتصادی در سال گذشته و تعطیلی های اجباری به دلیل شیوع کرونا، اقدامات  بسیاری در امور خیریه انجام دادند.

وی  از کمک 300 میلیون تومانی مرکز نیکوکاری اصناف  به  سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با وجود تعطیلی مغازه ها به دلیل شرایط کرونایی خرید بالش و پتو برای نقاهتگاه بیماران کرونایی و کمک 120 میلیون تومانی در 3 مرحله طرح مواسات  از اقدامات مرکز نیکوکاری اصناف فردیس در سال جاری بوده است.

  عضو هیأت رییسه اتاق اصناف فردیس ایجاد ایستگاه های ضد عفونی در سطح شهر و توزیع هزار و 200 بسته بهداشتی به ارزش 200 میلیون تومان را از اقدامات دیگر مرکز نیکوکاری اصناف در شرایط کرونایی برشمرد و گفت: با توجه به آسیب دیدگی دو صنف سفره خانه ها و آرایشگران فردیس از شرایط کرونایی، از سوی مرکز نیکوکاری کارت هدیه 500 هزار تومانی به عنوان کمک معیشتی به اعضای این دوصنف پرداخت شد و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه وام های 5 میلیون تومانی به آرایشگاه های فردیس

ارائه وام های 5 میلیون تومانی به آرایشگاه های فردیس