مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:152020-06-22ورزشي

وضعیت نامشخص تیم نایب قهرمان پارالمپیک به دلیل تعطیلی اردوها


سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: مدت 8 ماه است که اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نایب قهرمان پارالمپیک ریو تعطیل است و بازیکنان در بلاتکلیفی بسر می برند.

- سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: مدت 8 ماه است که اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نایب قهرمان پارالمپیک ریو تعطیل است و بازیکنان در بلاتکلیفی بسر می برند.

جواد فلفلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته زمانی که مشخص شد تیم فوتبال پنج نفره که در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شده، اما شرایط اعزام به توکیو را از سوی کمیته ملی پارالمپیک ندارد، اردوها تعطیل شد و بازیکنان به نوعی رها شدند.

هر چند از زمان شیوع ویروس کرونا تا الان بازیکنان کم و بیش سعی کرده اند آمادگی بدنی خود را با انجام تمرینات انفرادی در منزل حفظ کنند، اما چون در جریان تمرینات آنها نیستیم و کلیه مسابقات و اردوها در این مدت تعطیل شده است، دقیقا نمی دانم بازیکنان در چه شرایطی قرار دارند.

وی گفت: این تیم نایب قهرمان پارالمپیک ریو و قهرمان آسیا در تایلند است اما الان شرایط بازیکنان به گونه ای است که به خاطر تعطیلی طولانی مدت اردوها وضعیت مشخصی ندارند و در جریان عملکرد آنها نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامشخص تیم نایب قهرمان پارالمپیک به دلیل تعطیلی اردوها

وضعیت نامشخص تیم نایب قهرمان پارالمپیک به دلیل تعطیلی اردوها