مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:152020-06-22دانش

قواعد برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها تشریح شد


مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم با تاکید بر اینکه حدنصاب نمره امتحانات پایان ترم دانشجویان در ترم جاری تغییری نکرده است، گفت: - مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم با تاکید بر اینکه حدنصاب نمره امتحانات پایان ترم دانشجویان در ترم جاری تغییری نکرده است، گفت: قوانین و مقررات آموزشی وزارت علوم و هر دانشگاه، استاد در شرایط عادی و در وضعیت فوق العاده کنونی، تعیین کننده ترین نقش را در ارزشیابی دانشجو و در تعیین نمره نهایی وی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا آهنچیان ضمن بیان این مطلب در خصوص حدنصاب نمره پایان ترم دانشجویان اظهار کرد: تفاوت برگزاری آزمون های پایان ترم دانشجویان این ترم با ترم های گذشته تنها در روش برگزاری آن یعنی بخش از ارزشیابی است که به تشخیص هر دانشگاه به صورت غیرحضوری و عمدتاً الکترونیکی انجام می شود و حدنصاب نمره آزمون نیز همان موارد ذکر شده در آیین نامه های آموزشی است.

وی در ادامه تصریح کرد: سطح دشواری آزمون در ارزشیابی الکترونیکی نیز مانند آزمون های حضوری در اختیار استاد هر درس است که بر حسب هدف های درس و انتظارات استاد از دانشجو تعیین می شود.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت وزارت علوم تاکید کرد: امسال در مقایسه با سال های گذشته، هیچ تفاوتی در اجرای آیین نامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قواعد برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها تشریح شد

قواعد برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها تشریح شد