مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 03:102020-06-21اجتماعي

بی مهری به مهربانان...


متأسفانه گذر زمان سنت های قدیمی را به مرور کمرنگ کرد، پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی که روانه خانه سالمندان شدند و مورد بی مهری فرزندان خود قرار گرفتند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری متأسفانه گذر زمان سنت های قدیمی را به مرور کمرنگ کرد، پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی که روانه خانه سالمندان شدند و مورد بی مهری فرزندان خود قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معمولا آخر هفته ها برای تمامی بچه های دهه شصتی و هفتادی یادآور خاطرات شیرین حضور در خانه پدربزرگ و مادربزرگ است، حیاط های بزرگ و پر از گل های شمعدانی و درخت های سرسبز، حوض کوچک خانه، ایوان های بزرگ با طارمه های چوبی، قلقل سماور و قوری گل قرمز برای همه ما یادآور لحظاتی است که از ابتدای هفته روزشماری می کردیم تا آخر هفته ها به همراه بچه های فامیل در آن خانه دورهم جمع شویم و صدای شیطنت های بچه گانمان کل حیاط را پر کند، مادربزرگ و پدربزرگ در برابر غرغرهای مامان و باباها بگویند بچه اند دیگر بگذارید بازی کنند.

کم کم با ماشینی شدن زندگی و افزایش دغدغه ها این دورهمی های هفتگی جای خود را به دورهمی های ماهیانه و فصلی داد، خانه های بزرگ حیاط دار نیز جای خود را به آپارتمان های چندین طبقه دادند، احوالپرسی های حضوری جای خود را به تماس تلفنی داد و حتی همان تماس تلفنی نیز به ندرت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری به مهربانان...

بی مهری به مهربانان...