مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 16:252020-06-21اقتصادي

کاهش 50 درصدی صادرات اصفهان در 3 ماهه نخست سال جاری


مدیرکل گمرکات استان اصفهان با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری 921 هزار تن کالا در مجموع با ارزش تقریبی 294 میلیون دلار در سه ماهه نخست سال جاری از استان اصفهان به خارج از کشور صادر شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، رسول کوهستانی امروز در دیدار با فرماندار کاشان با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال 84 هزار تن کالا به ارزش 48 میلیون دلار از کاشان به خارج از کشور صادر شد است، اظهار کرد: به نسبت سال گذشته  ارزش این کالاها 11 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان با تاکید بر اینکه علت کاهش صادرات دراین زمان آسیب های از شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها بوده، گفت: صادرات از کاشان از 15 استان کشور بیشتر است.

کوهستانی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری  921 هزار تن کالا در مجموع با ارزش تقریبی 294 میلیون دلار در سه ماهه نخست سال جاری از استان اصفهان به خارج از کشور صادر شده است، افزود: در مقایسه با سال گذشته این صادرات 50 درصد کاهش داشته است.

علی اکبر مرتضایی قهرودی نیز در این نشست با اشاره به اینکه گمرک کاشان در حال حاضر فعال است اما فقط صادرات کالا از کاشان انجام می شود، بیان کرد: بعضی از مواد اولیه خیلی دیر به دست صاحبان صنایع می رسد که گمرک باید در این باره چاره اندیشی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی صادرات اصفهان در 3 ماهه نخست سال جاری

کاهش 50 درصدی صادرات اصفهان در 3 ماهه نخست سال جاری