مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 12:502020-06-21سياسي

انتصابات جدید در سپاه ثارالله کرمان/معرفی فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس


با ابلاغ دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس مزین بنام لشکر سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی به منظور تبیین و تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس و عملیاتی کردن مکتب حاج قاسم تشکیل و سردار مطهری جانشین سابق فرمانده سپاه ثارالله به سمت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه ثارالله از زحمات چندین ساله سردار مطهری تجلیل و تکریم به عمل آمد و همچنین سرهنگ نظری به سمت جانشین فرمانده سپاه ثارالله منصوب شد.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: با ابلاغ دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس مزین بنام لشکر سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی به منظور تبیین و تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس وعملیاتی کردن مکتب حاج قاسم تشکیل شده است و امیدواریم سردار مطهری فرمانده این لشکر که خود از جانبازان وازادگان دفاع مقدس هستند در انجام این رسالت همچون گذشته موفق و پیروز باشند.

فرمانده سپاه ثارالله در ادامه این مراسم با تبریک انتصاب سرهنگ مسلمی به سمت فرماندهی سپاه استان مازندران از زحمات و تلاش های سرهنگ مسلمی در مسئولیت هایی که درسپاه استان کرمان داشت تقدیرو تجلیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در سپاه ثارالله کرمان/معرفی فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس

انتصابات جدید در سپاه ثارالله کرمان/معرفی فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس