مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 12:402020-06-21اقتصادي

3500 هکتار از مزارع جویبار به چرخه کشاورزی بازگشت


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار به 11 مورد قلع و قمع در هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد وگفت: در این راستا سه هزار و 500 هکتار از اراضی شهرستان آزاد و به زمین های کشاورزی تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا سعیدی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه 285 هکتار از اراضی شالیزاری روستاهای لاریم و بیزکی تجهیزو تسطیح اراضی شده است، افزود: مبلغ اجرایی این پروژه ها بیش از چهار میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه لایروبی واحیاء آب بندان ها برای استان در سالجاری حدود 2 هزار هکتار است، تصریح کرد: سهمیه شهرستان جویبار چیزی حدود 100 تا 150 هکتار است که با تخصیص اعتبارات لازم این طرح تا پایان سال جاری نهایی خواهد شد.

وی به خرید 362 تن کلزای شهرستان در مراکز خرید اشاره کرد وگفت: سطح زیر کشت کلزا 352 هکتار بوده است و عملکرد برداشت محصول کلزا درهر هکتار بیش از یک تن بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار بیان کرد: سطح زیر کشت گندم در شهرستان دوهزار و 183 هکتار بوده و سه هزارو 250 تن گندم از کشاورزان منطقه خریداری شده است.

سعیدی در ادامه با اشاره به اینکه نزدیک به 230 هکتار از اراضی شالیزاری باقیمانده شهرستان در حال نشاء مکانیزه قرار دارد، افزود: در سال جاری سه هزار و 55 هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان زیر کشت مکانیزه رفته است وهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 هکتار از مزارع جویبار به چرخه کشاورزی بازگشت

3500 هکتار از مزارع جویبار به چرخه کشاورزی بازگشت