مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 11:502020-06-21اقتصادي

21 پروژه اقتصاد مقاومتی حوزه کشاورزی در تنکابن بهره برداری شد


همزمان با هفته جهاد کشاورزی 21 پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه های کشاورزی در شهرستان به بهره برداری رسید.

- ابراهیم کاویانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید اظهار داشت: 21 پروژه در زمینه اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته جهاد کشاورزی به مرحله بهره برداری رسیده که به دلیل شیوع ویروس کرونا در فواصل بعدی مراسم گشایش آنها برگزار می شود.

وی افزود: این پروژه ها در بخش های شیلات، مکانیزاسیون، آبیاری تحت فشار و گل و گیاه و غیره بوده و در زمینه مکانیزاسیون 9 دستگاه ماشین کشت مکانیزه به بدنه ماشین آلات تنکابن اضافه شده است.

کاویانی با بیان اینکه در زمینه کشت مکانیزه برنج در سال جاری 60 درصد افزایش داشتیم، تصریح کرد: تنکابن دارای سه هزار هکتار شالیزار است که سالانه 9 هزار و 800 تن شلتوک برنج و 5 هزار و 200 تن برنج سفید از آن برداشت می شود.

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن با برشمردن پتانسیل های این شهرستان در بخش های شیلات، مرکبات، کیوی، گل و گیاه و غیره بیان داشت: سالانه 15 هزار تن کیوی و چندین کانتینر گل و گیاه زینتی از تنکابن به کشورهای هدف صادر می شود.

کاویانی با بیان اینکه افزایش صادرات محصولات، سبب ارزآوری، رونق اقتصادی، افزایش تولید و ایجاد اشتغال می شود، خاطرنشان کرد: تنکابن فقط در زمینه صادرات گل و گیاه و کیوی می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 پروژه اقتصاد مقاومتی حوزه کشاورزی در تنکابن بهره برداری شد

21 پروژه اقتصاد مقاومتی حوزه کشاورزی در تنکابن بهره برداری شد