مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-21اقتصادي

نکات محاسبه قیمت و استعلام بیمه بدنه آسیا


چرا باید برای خودروی خود بیمه بدنه بخریم؟ اگر تصمیم ندارید این بیمه را برای ماشین خود تهیه کنید کافی است نگاهی به قیمت انواع خودرو، لوازم و قطعات آن بیندازید تا ببینید چرا داشتن این بیمه مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیمیتو، عده ای فکر می کنند بیمه بدنه، فقط برای جبران خسارت های واردشده به بدنه خودرو در حوادث رانندگی است در صورتی که این بیمه با پوشش هایی که دارد، خسارت های مالی واردشده به خودرو را در حوادث مختلف جبران می کند.

اگر تجربه خرید بیمه بدنه را داشته باشید احتمالاً می دانید قیمت و شرایط این بیمه در شرکت های بیمه، متفاوت است؛ به همین دلیل افراد موقع خرید این بیمه سردرگم شده و نمی دانند بیمه بدنه خودروی خود را از کدام شرکت تهیه کنند.

شامل موارد زیر است: · پوشش پاشیده شدن رنگ و مواد شیمیایی روی بدنه خودرو · پوشش سرقت درجا اتومبیل · پوشش بلایای طبیعی · پوشش نوسانات قیمت خودرو · پوشش شکست شیشه · پوشش حذف فرانشیز · پوشش حذف استهلاک · پوشش ایاب و ذهاب · پوشش ترانزیت محاسبه بیمه بدنه آسیا در محاسبه بیمه بدنه آسیا و سایر شرکت های بیمه عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند.

در ادامه هر یک از این موارد را بررسی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات محاسبه قیمت و استعلام بیمه بدنه آسیا

نکات محاسبه قیمت و استعلام بیمه بدنه آسیا