مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-21سياسي

اعمال محدودیت ها تنها راهکار مقابله با ویروس کرونا نیست


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تنها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توان شیب بیماری کرونا را شکست.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تنها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توان شیب بیماری کرونا را شکست.

سعید کشمیری ظهر یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار کرد: آب و هوا، استفاده از کولر و تجمع در فضای سربسته، کوچک، کم حجم، رعایت نکردن پروتکل های ابلاغی در بازار، شرکت در دورهمی ها و مراسمات عروسی و ختم در فضای سربسته از جمله عوامل شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه با بروز برخی رفتارها و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی موجب مرگ عزیزان و دوستان خود نشویم، تصریح کرد: هر وقت موارد مثبت زیاد شد موارد بستری و بدحالی بیماران در بخش های مراقبت های ویژه افزایش می یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بستری بودن 200 نفر در بیمارستان های استان بوشهر که تعدادی از آن ها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند گواهی بر این مدعا است.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت ها تنها راهکار مقابله با ویروس کرونا نیست، تأکید کرد: موضوع مهم در مقابله با ویروس کرونا، رفتار مردم در بعد از پایان محدودیت ها است که اگر موارد بهداشتی رعایت نشود دوباره به جای او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ها تنها راهکار مقابله با ویروس کرونا نیست

اعمال محدودیت ها تنها راهکار مقابله با ویروس کرونا نیست