مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 10:052020-06-21سياسي

فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان وحدت آفرین است


مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج فعالیتها و اطلاعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان را وحدت آفرین عنوان کرد.

- به به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تجلیل از فعالان برتر فرهنگ دینی که همزمان با روز اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تبلیغ دین خدا رسالتی بر دوش پیامبران بود که باید به مردم می رسانند و این اهمیت و جایگاه امر تبلیغ را می رساند.

ماموستا اقبال بهمنی با اشاره به اینکه تبلیغ دین خدا رسالت اصلی و اساسی برای پیروان دین است، افزود: خداوند متعال به پیامبر فرموده است هر چه از طرف خدا به تو وحی شده باید بدون هیچ کوتاهی به مردم برسد و شاید قبول دین برای بسیاری از مردم سخت باشد و مشکلاتی در راه تبلیغ دین وجود داشته باشد اما امدادهای الهی همیشه همراه مبلغین بوده است و مبلغین امدادهای الهی را در زندگی حس کرده اند.

وی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در کردستان کارکرد خوبی داشته ست و باتوجه به بافت منطقه کردستان که دارای دو مذهب تشیع و تسنن است سازمان تبلیغات اسلامی با رویکرد وحدت آفرین، تقریب مذاهب و عدالت محوری اقدام به فعالیت در استان کرده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: ایجاد خانه های عالم در روستاها حرکت ارزشمندی از سوی تبلیغات اسلامی است و امیدواریم خدمت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان وحدت آفرین است

فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان وحدت آفرین است