مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 10:002020-06-21حوادث

کشف بیش از 550 کیلوگرم مواد افیونی با کار اطلاعاتی پلیس گلستان


فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف بیش از 550 کیلوگرم مواد افیونی با کار اطلاعاتی پلیس استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ در استان سیستان و بلوچستان شدند.

وی افزود: طی بررسی های ماموران مشخص شد متهم قصد جابه جایی مواد افیونی با دو دستگاه پژو 405 در سراوان را دارد لذا مراتب بلافاصله به پلیس آن شهرستان اعلام شد.

دادگر بیان کرد: ماموران انتظامی سراوان با رصد دقیق محورهای مواصلاتی سرانجام موفق شدند، دو خودرو مورد نظر را شناسایی کرده و به رانندگان آن دستور توقف دادند که متهمان بدون توجه به اخطار پلیس و با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار کردند.

وی با بیان این که سرانجام با تلاش و سرعت عمل پلیس، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و خودروها را رها کردند، گفت: در بازرسی از دو خودرو 499 کیلو و 70 گرم تریاک و 50 کیلو و 50 گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر مقابله بی امان پلیس با سوداگران مرگ، تصریح کرد: در این عملیات دو قاچاقچی با استفاده از ناهمواری های جغرافیایی فرار کردند که تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 550 کیلوگرم مواد افیونی با کار اطلاعاتی پلیس گلستان

کشف بیش از 550 کیلوگرم مواد افیونی با کار اطلاعاتی پلیس گلستان