مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 09:202020-06-21دانش

21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجوز صدور گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علمی و کاربردی در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات که با حضور سیداحمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات مجوز 21 نشریه دانشجویی این دانشگاه صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علمی و کاربردی در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات که با حضور سیداحمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای ستادی و استانی (ویدئو کنفرانس) برگزار شد، مجوز 21 نشریه دانشجویی این دانشگاه صادر شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این باره گفت: در ششمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات این دانشگاه، با مجوز 21 نشریه دانشجویی برای واحد های استانی فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی موافقت بعمل آمد.

وی افزود: صدور مجوز نشریات در دانشگاه جامع علمی کاربردی روند رو به رشد داشته است که با توجه به شرایط خاص سال جاری و شیوع بیماری کرونا، امیدواریم این نشریات دانشجویی بتوانند با استفاده از بستر مجازی و با اولویت انتشار بصورت الکترونیکی، ارتباط با مخاطبین و دانشجویان را بصورت حداکثری حفظ کرده و در جهت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجوز صدور گرفتند

21 نشریه دانشجویی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجوز صدور گرفتند