مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 09:152020-06-21سياسي

از تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت تا راه اندازی مدرسه کارآفرینی در دانشگاه شهرکرد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه 50 درصد طرح های مصوب استانی توسط اساتید این دانشگاه مجری گری می شود، گفت: تقویت رویکرد فناورانه، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه 50 درصد طرح های مصوب استانی توسط اساتید این دانشگاه مجری گری می شود، گفت: تقویت رویکرد فناورانه، طرح های نوآورانه در حوزه ویروس کرونا، تقویت ارتباط با صنایع استان، طرح های محیط زیست، رویدادهای استارتاپی و پیگیری راه اندازی مدرسه کارآفرینی را از اقدامات موثر دانشگاه شهرکرد طی سال های اخیر است.

محسن مبینی، اول تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان با بیان اینکه دانشگاه شهرکرد دانشگاه جامع و معین استان و نماینده وزارت علوم در استان است، اظهار کرد: 3 پردیس دانشگاهی شامل شهرکرد، فارسان و بروجن با دارا بودن 8 دانشکده در مجموعه این پردیس ها مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه شهرکرد، با دارا بودن 370 عضو هیات علمی و 7000 دانشجو مشغول به فعالیت است، گفت: 8 مرکز تحقیقاتی مرتبط در دانشگاه در حال انجام خدمت هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه در سال گذشته، این دانشگاه در رده بندی تایمز قرار گرفت، افزود: یک چهارم وزن معیارهای دارای امتیاز مربوط به آموزش و مابقی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت تا راه اندازی مدرسه کارآفرینی در دانشگاه شهرکرد

از تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت تا راه اندازی مدرسه کارآفرینی در دانشگاه شهرکرد