مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-21سياسي

ساخت مراکزی با نگاه دینی برای تامین نشاط مردم قم


نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه همه کارها باید با صبغه دینی و اهل بیتی همراه باشد گفت: همانطور که اهل بیت(ع) شادی و حزن را در کنار یکدیگر در زندگی خود داشته اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم و جمعی از معاونان وی، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام، اظهار کرد: ما در هر فرصتی موظفیم به معرفی و بیان معارف اهل بیت(ع) به زبان های مختلف بپردازیم و امام هشتم فرمودند که خدا رحمت کند افرادی که محاسن کلام ما را به مردم معرفی کنند چرا که در پرتو این معارف مردم از ما تبعیت خواهند کرد.

وی قم را شهر اهل بیت(ع) خواند و گفت: کار کردن برای ارتقاء شهر قم به نوعی فعالیت در مسیر اهل بیت(ع) است و هرچه کار برای اهل بیت(ع) و شهر قم خالص تر باشد برای دنیا و آخرت انسان ماندگارتر خواهد بود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به پیشرفت پروژه های شهری قم در سال های اخیر گفت: وقتی همت دینی و انقلابی باشد قم به نتایج مورد نظر خواهد رسید.

وی با اشاره به خدمات و پروژه های شهرداری در سال های جاری و آینده، گفت: همه کارها باید با صبغه دینی و اهل بیتی باشد و همانطور که اهل بیت(ع) شادی و حزن را در کنار هم در زندگی خود داشته اند ما نیز باید مراکزی برای تامین نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مراکزی با نگاه دینی برای تامین نشاط مردم قم

ساخت مراکزی با نگاه دینی برای تامین نشاط مردم قم