مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 08:502020-06-21سياسي

چخوف یکی از پرخواننده ترین نویسندگان خارجی در ایران است


وادیم پالونسکی در پیامی به برگزارکنندگان برنامه های یک هفته با چخوف گفت: چخوف یکی از پرخواننده ترین نویسندگان در ایران است که طی صدسال گذشته بیش از 2میلیون نسخه از آثارش فروش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلسله برنامه های یک هفته با چخوف امروز یکشنبه اول تیر، آغاز شد و به گفته مسئولان مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزارکننده این برنامه ها، همکاران روس این طرح از میزان استقبال ایرانیان از چخوف و آثارش شگفت زده شده اند.

در کنار برنامه های سخنرانی و پژوهشی این هفته، وادیم ولادیمیرویچ پالونسکی رییس انستیتو ادبیات جهانی گورکی وابسته به آکادمی علوم روسیه هم به مناسبت هفته چخوف در ایران، پیامی صادر کرده است.

مشروح متن این پیام به شرح زیر است: به مناسبت یک هفته با چخوف در ایران خانم ها و آقایان محترم! انستیتو ادبیات جهانی ماکسیم گورکی آکادمی علوم روسیه از مجموعه برنامه های فرهنگی باعنوان یک هفته با چخوف که به مناسبت 160 مین سالروز تولد این نویسنده بزرگ در ایران برگزار می شود به گرمی استقبال می نماید.

این برنامه را موسسه فرهنگی شهر کتاب ایران با همکاری بنیاد روسکی میر و با حضور و مشارکت نویسندگان و محققانی از ایران و روسیه و نیز اساتید و دانشجویان زبان روسی ایرانی برگزار می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چخوف یکی از پرخواننده ترین نویسندگان خارجی در ایران است

چخوف یکی از پرخواننده ترین نویسندگان خارجی در ایران است