مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:452020-06-21اقتصادي

اجرای طرحی برای حفظ زنجیره ارزشی ایده تا بازار در پارک فناوری تهران


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه طرح جیکو با هدف حفظ زنجیره ارزشی ایده تا بازار در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شکل گرفت، - گفت: از مهم ترین مشکلات امروز کشور نبود نیروی کاری دانش محور است که در مواقع لزوم وارد و در صورت عدم نیاز خارج شوند؛ به عبارتی ضمن چابک بودن انعطاف پذیری لازم را هم داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس زارعی هنزکی امروز در مراسم امضای یادداشت تفاهم چند جانبه میان بنیاد ملی توسعه فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه استارتاپها منابع انسانی با دانش تخصصی در دسترس ندارند، اظهار کرد: در طرح جیکو (طرح تامین نیروی کار دانشی برای شرکت ها) دانشجویان برای کار دانشجویی تخصصی به شرکت های دانش بنیان معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه در زنجیره ارزشی ایده تا بازار هدف این است که ایده به ثروت نهایی و ماندگار تبدیل شود، افزود: برای این زنجیره ارزشی برنامه ریزی شده است و دانشگاه تهران برای هر بخش اعم از ثبت هسته نوآور و پیشرو و .

برنامه دارد.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: طرح جیکو سومین برنامه راهبردی دانشگاه تهران در حوزه کارآفرینی بود که با ایجاد فرصتهای شغلی درصدد ایجاد اشتغال برای دانشجویان و تأمین نیروی انسانی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرحی برای حفظ زنجیره ارزشی ایده تا بازار در پارک فناوری تهران

اجرای طرحی برای حفظ زنجیره ارزشی ایده تا بازار در پارک فناوری تهران