مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-21اقتصادي

معدوم سازی بیش از 4 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در خوزستان


مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به وضعیت بروز کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، از تشدید نظارت بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی برای تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به وضعیت بروز کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، از تشدید نظارت بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی برای تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی خبر داد.

دکتر مصطفی کنارکوهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمام مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی، مراکز توزیع، خودروهای ویژه حمل فرآورده ها، کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه های نگهداری فرآورده های دامی و کارگاه های فرآوری و بسته بندی در خوزستان تحت کنترل و نظارت بهداشتی کارشناسان دامپزشکی قرار دارند.

وی بیان کرد: در یک ماهه گذشته بیش از 7 هزار بازدید توسط کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه، توزیع و نگهداری فرآورده های خام دامی انجام شده است.

در پی این بازدیدها، 4 هزار و 236 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف با نظر کارشناسان دامپزشکی و دستور مرجع قضایی در این مدت، معدوم سازی شد و 61 واحد صنفی متخلف به مرجع قضایی ارجاع داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی بیش از 4 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در خوزستان

معدوم سازی بیش از 4 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در خوزستان