مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:452020-06-21سياسي

بدیلی برای لیبرال دموکراسی وجود ندارد؟!


روی سخن با لیبرالیست های وطنی است که تقلید را مذمت می کنند و خود مقلد لیبرالیست های غربی می شوند! جماعتی که به خود لقب روشنفکری می دهند و برای اثبات مدعای خود از اشعار مولوی و آیات قرآن مدد می گیرند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: یادداشت میهمان- حبیب زاده: بدیلی برای لیبرال دموکراسی وجود ندارد؟! حکومت دینی همواره دشمنان و مخالفانی در طول تاریخ داشته است که به اشکال مختلف و البته اهداف متفاوت، دین را شایسته حکمرانی و اداره جوامع نمی دانستند.

کمونیست ها دین را افیون توده ها اعلام کردند و کلیساها و مساجد را به موزه و حتی اصطبل اسب تبدیل کردند و آموزه های مارکسیسم را ناجی بشر اعلام کردند، اما افکار پوسیده آنها بعد از 70 سال حکمرانی بر شوروی و تشکیل حکومت ها و احزابی همانند حزب توده در ایران، در نهایت خود در موزه تاریخ بایگانی شدند.

اما لیبرالیست ها شیادانه تر بر دین تاختند و دلایلی که که برای هجمه به دین به عنوان روش اداره جامعه اقامه می کردند، از منظر تاریخی قابل درک و شاید قابل تایید بود.

آنها دوران قرون وسطا در اروپا که جوامع مسیحی تحت حاکمیت اربابان کلیسا قرار داشتند را به عنوان حکومت دینی شاهد مثال می آورد که اگر دین حاکم شود عقل به محاق می رود، آزادی دربند می شود، علم پژمرده می شود و نکبت فلاکت دامنگیر جوامع؛  و البته اگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدیلی برای لیبرال دموکراسی وجود ندارد؟!

بدیلی برای لیبرال دموکراسی وجود ندارد؟!