مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-21سياسي

شوراهای حل اختلاف ورودی پرونده به دستگاه قضایی را کاهش داده است


شورای حل اختلاف با فعالیت مؤثر خود از تراکم پرونده در دادگستری جلوگیری کرده و با دعوت از مردم به صلح و سازش، - نقش موثری در کاهش ورودی پرونده ایفا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین دهقانی زاده صبح امروز در دیدار با کارکنان شوراهای حل اختلاف شهرستان اشکذر که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد و بیان داشت: مردم با مراجعه به شوراهای حل اختلاف نیز مانند دادگاه ها و دادسراها به منظور دادخواهی مراجعه می کنند به همین دلیل افرادی که حقشان مورد تضییع قرار گرفته از ما به عنوان مجموعه قضایی توقع دارند که احقاق حقشان صورت پذیرد.

این مقام قضایی اظهار داشت: شورای حل اختلاف در حل و فصل پرونده های مهم، عملکرد مطلوبی داشته و باید اعضا شورای حل اختلاف این شهرستان در کاهش ورودی پرونده ها به دادسرا و کاهش جمعیت زندانیان تلاش خود را در این زمینه مضاعف کنند.

وی ابراز کرد: اعضای شورای حل اختلاف باید با بهره مندی از تمامی ظرفیت های قانونی در بررسی ادله و ادعاهای طرفین اهتمام کامل داشته باشند چرا که عمده اعتراض اشخاص به احکام شوراها عدم توجه به ادله است.

دهقانی زاده در خصوص ویژگی کارکنان شورای حل اختلاف تصریح کرد: کاری که اعضای شوراهای حل اختلاف انجام می دهند کمتر از جهاد در راه خدا نیست چرا که با خدمتی که با روحیه ایثار و تکلیف در این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای حل اختلاف ورودی پرونده به دستگاه قضایی را کاهش داده است

شوراهای حل اختلاف ورودی پرونده به دستگاه قضایی را کاهش داده است