مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-21سياسي

کارآمدی سازمان تبلیغات باید از همه دستگاه ها بیشتر باشد


نماینده ولی فقیه مازندران در پایان بیان کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی، باید ارزش ها موج بزند و بی توجهی به پول و مادیات جاری باشد، کارآمدی آن از همه دستگاه ها بیشتر باشد و فساد صفر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در مصلی، بیان کرد: در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و هفته قوه قضاییه و سالگرد شهید بهشتی و در دهه کرامت قرار داریم.

وی بیان کرد: علامه حسن زاده و جوادی آملی دو افتخار بزرگ حوزه های علمیه مازندران هستند، سازمان تبلیغات از دو بخش رسالت و تبلیغات تقسیم می شود، در آخر هر سال باید دید چه اقداماتی صورت گرفته است، رسالات یعنی ایجاد محتوا و تبلیغات یعنی پخش آن در جهان اسلام! محمدی لایینی گفت: در هر دو بخش باید زمان شناسی و مخاطب و ابزارشناسی صورت بگیرد، فصاحت، شیوایی، گویایی بیان و بلاغت مدنظر قرار بگیرد، امروز باید در تولید محتوا و رسالات فصاحت و بلاغت رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران  یادآور شد: باید بدانیم که پیام خدا در این زمان چیست؟ پیام امروز با پیام 200 سال قبل فرق می کند، باید بدانیم نیازها چیست و در رفع آن تلاش کنیم، باید در این بحث کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآمدی سازمان تبلیغات باید از همه دستگاه ها بیشتر باشد

کارآمدی سازمان تبلیغات باید از همه دستگاه ها بیشتر باشد