مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-21سياسي

صدور بیش از9هزار سند ثبتی تک برگ در گچساران


رییس اداره ثبت اسناد و املاک گچساران گفت: از سال گذشته تاکنون 9هزار و 522 جلد سند ثبتی تک برگ در این شهرستان صادر شده است.

- حسین قائدگیوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه مکانیزه شدن سند تک برگ از ابتدای سال 90 در اداره ثبت اسناد گچساران اجرایی شد، اظهارکرد: از سال گذشته تاکنون 9هزار و 522 جلد سند ثبتی تک برگ در این شهرستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه  مدت زمان صدور سند مالکیت قدیمی به سند تک برگ حداکثر یک ماه و اسناد مالکیت تک برگ به تک برگ را یک هفته است، افزود: صدور اسناد مالکیت تک برگ در قالب طرح کاداستر و با ضریب امنیتی مطلوب، با هدف تسریع در امر پاسخگویی به ارباب رجوع اجرایی شده است.

رییس اداره ثبت اسناد و املاک گچساران کاهش جعل اسناد و داشتن هولوگرام امنیتی را از جمله مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: درج مشخصات مالک و ملک، ترسیم نقشه کاداستر و کروکی ملک، کد پستی، بارکد، مکانیزه شدن صدور سند  جلوگیری از اختلافات حدودی و مرزی ، سهولت در نقل و انتقالات ، و بالا بردن سرعت و دقت عمل از مزایای صدور اسناد مالکیت تک برگ در قالب طرح کاداستر است.

قائدگیوی در ادامه با بیان اینکه در راستای طرح تفکیک اسناد یک هزار و 463 فقره تفکیک اسناد انجام و صادر شده است، افزود: کاز مجموع این تعداد تاکنون چهار هزار و  80


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از9هزار سند ثبتی تک برگ در گچساران

صدور بیش از9هزار سند ثبتی تک برگ در گچساران