مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-21اقتصادي

پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات در سایت لندی شهرستان اردل


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 4 میلیارد و 195 میلیون تومان تسهیلات و کمک بلاعوض در سایت حوادثی لندی از توابع شهرستان اردل پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، سهراب رییسی با اشاره به اقدامات انجام شده در سایت حوادثی لندی گفت: تاکنون 140 فقره تسهیلات احداثی حوادثی پرداخت که تعداد 108 فنداسیون اجرا شده و 32 فنداسیون باقی مانده است.

مدیرکل انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح هادی روستای لندی در ابتدای سال جاری به شهرستان اردل ابلاغ شده است، افزود: در طرح هادی روستا 1.

5 هکتار زمین برای 32 خانوار پیش بینی شده که بتوانند فنداسیون خود را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه سایت الحاقی روستای لندی نیاز به تسطیح، بهسازی و آماده سازی دارد، بیان کرد: در اعتبارات واحد عمران روستایی اعتبار لازم پیش بینی شده تا بتوان با مبلغ 300 میلیون تومان کار آماده سازی معابر را به سرانجام رساند.

رییسی ادامه داد: تاکنون 3 میلیارد و 466 میلیون تومان تسهیلات و 729 میلیون تومان کمک بلاعوض در سایت حوادثی لندی پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به مشکلات عمران و آبادانی محیط سایت حوادثی لندی گفت: معابر این روستا نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات در سایت لندی شهرستان اردل

پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات در سایت لندی شهرستان اردل