مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-21سياسي

مجلس یازدهم اجازه نخواهد داد روند پیشرفت فضایی کشور متوقف شود


آقای جهرمی متأسفانه شاهدیم که روند پیشرفت های فضایی کشور با وقفه روبه رو شده اما مجلس یازدهم اجازه نخواهد داد روند پیشرفت فضایی را متوقف کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رییسه مجلس در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بعد از گزارش محمدجواد آذری جهرمی گفت: صنعت فضایی یکی از اصلی ترین فناوری هایی است که کشور تاکنون سرمایه گذاری کلانی روی آن داشته و چشم اندازهای روشنی را جهت توسعه ی آن، ترسیم کرده است اما متأسفانه شاهدیم که روند پیشرفت های فضایی کشور با وقفه روبه رو شده و دیگر نه تنها شاهد رشد پرشتاب آن نیستیم بلکه بی تدبیری های مدیریتی موجب عقب ماندگی قابل توجه از اهداف شده است و مجلس یازدهم اجازه نخواهد داد روند پیشرفت فضایی را متوقف کنید.

وی خطاب به وزیر ارتباطات اظهار داشت: سازمان فضایی کشور که اکنون از زیرمجموعه های شماست دچار مشکلات متعددی است.

گذشته درخشانمان را یادآوری می کنم: سال 88 به همراه چند عضو دیگر یعنی چین، پاکستان، اندونزی، مغولستان و تایلند از بنیان گذاران سازمان همکاری های فضایی آسیا و اقیانوسیه (آپسکو – APSCO) بودیم.

بهمن ماه 88 پس از پرتاب موفقیت آمیز کاوشگر 1 و 2 به فضا، دانشمندان فضایی کشورمان موفق شدند نخستین بار محموله زیستی را با کاوشگر 3 به فضا پرتاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم اجازه نخواهد داد روند پیشرفت فضایی کشور متوقف شود

مجلس یازدهم اجازه نخواهد داد روند پیشرفت فضایی کشور متوقف شود