مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 05:202020-06-21سياسي

اصناف از ایجاد قدرت نامحدود دولت جلوگیری می کند


ایجاد تشکل هایی مثل اصناف به نمایندگی از مردم مطالبه گری می کند و باعث می شود که دولت ها، قدرت خود را نامحدود تصور نکنند.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: ایجاد تشکل هایی مثل اصناف به نمایندگی از مردم مطالبه گری می کند و باعث می شود که دولت ها، قدرت خود را نامحدود تصور نکنند.

احمد حسین زادگان در مراسم گرامی داشت روز ملی اصناف در اتاق اصناف بابل با بیان اینکه موضوع نگاه های منطقه ای، استان مازندران را عقب انداخته است، اظهار کرد: به مردم بابل بابت انتخاب دو نماینده عاقل تبریک عرض می کنم؛ در این مدت کوتاه نماینده های بابل، پیگیری های جدی داشتند، وقتی دو نماینده بابل با هم تماس می گیرند، ما به این موضوع غبطه می خوریم.

وی تصریح کرد: تعامل نزدیک دو نماینده بابل در نتیجه گیری مطالبات شهرستانی موثر است.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: فرماندار بابل در موضوع سیل، کرونا و دیگر مسائل شهرستانی تلاش زیادی بصورت شبانه روزی داشتند و با وجود دو نماینده موثر و همراه، دوره خوبی از لحاظ مدیریتی در شهرستان بابل ایجاد شده است.

استاندار مازندران در ادامه به روز ملی اصناف اشاره کرد و افزود: اصناف، در تمام مراحل پای کار آمدند، باید گفت فلسفه وجودی ایجاد تشکل های غیردولتی، پیگیری حقوق عقب افتاده مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف از ایجاد قدرت نامحدود دولت جلوگیری می کند

اصناف از ایجاد قدرت نامحدود دولت جلوگیری می کند