مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-21اقتصادي

به انزوا رفتن تولیدکنندگان صنایع دستی تویسرکان


نبود بازار مناسب و فروش محصولات و تولیدات حاصل دست هنرمندان و صنعتگران تویسرکانی باعث به فراموشی و انزوا رفتن این صنایع و هنرمندان و صنعتگران این منطقه شده است.

- ایسنا/همدان نبود بازار مناسب و فروش محصولات و تولیدات حاصل دست هنرمندان و صنعتگران تویسرکانی باعث به فراموشی و انزوا رفتن این صنایع و هنرمندان و صنعتگران این منطقه شده است.

شهرستان تویسرکان از پیشینه و سابقه ای درخشان و غنی در حوزه تولید صنایع دستی برخوردار است و بیش از 23 درصد تولید صنایع دستی استان همدان را به خود اختصاص داده اما اکنون نبود بازار فروش بزرگترین مشکل تولیدگران این بخش است.

تولیدات حوزه صنایع دستی و به ویژه صنایع مبل منبت شهرستان تویسرکان از آوازه ملی و حتی فراملی برخوردار است اما این روزها بازار فروش این تولیدات چنگی به دل نمی زند و برخی از فعالان این بخش برای سامان بخشی به کسب و کار خود مجبور به مهاجرت از تویسرکان می شوند.

برندسازی مهمترین نیاز تولیدات صنایع دستی تویسرکان فرماندار شهرستان تویسرکان در این باره در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برندسازی و تلاش در جهت معرفی بیش از پیش تولیدات صنایع دستی، مهمترین نیاز این بخش در شهرستان تویسرکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به انزوا رفتن تولیدکنندگان صنایع دستی تویسرکان

به انزوا رفتن تولیدکنندگان صنایع دستی تویسرکان