مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-21فرهنگي

پخش مستند «خاطرات موتور سیکلت» از شبکه پنج


مستند «خاطرات موتورسیکلت» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین نوروزی امروز یکشنبه 1 تیر ساعت 11 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

- مستند خاطرات موتورسیکلت به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین نوروزی امروز یکشنبه 1 تیر ساعت 11 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند خاطرات موتورسیکلت داستان موتورسواران جوانی را روایت می کند که زندگی متمولانه ای داشتند و به تفریح مشغول بودند.

یکی از تفریحات اصلی آنان این بود که در تپه های ساکت و خلوت اطراف شهر موتورسواری می کردند اما با شروع جنگ، بزرگمردی به نام مصطفی چمران دل آنها را برد و این گروه همراه شهید چمران به جبهه رفتند.

در خلاصه فیلم خاطرات موتورسیکلت آمده است: روزی روزگاری، جوان های تهران در تپه ها و خیابان ها مشغول موتور سواریشان بودند که جنگ شد.

یک آدم دلربا آمد دلشان را برد، خودشان را هم برد به جبهه، اسمش چمران بود شهید مصطفی چمران.

خاطرات موتور سیکلت به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین نوروزی و نویسندگی سامان مختاری، تهیه شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است.

مستند خاطرات موتور سیکلت به همت گروه خانواده و کودک امروز یکشنبه اول تیر ساعت 11 به مدت 63 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستند «خاطرات موتور سیکلت» از شبکه پنج

پخش مستند «خاطرات موتور سیکلت» از شبکه پنج