مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 04:052020-06-21ورزشي

احمدی: ورزش کم هزینه ترین راه برای ارتقاء نشاط اجتماعی است


معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست روسای فدراسیون های ورزشی، اقدامات صورت گرفته برای توسعه خانه های روستایی، همکاری مجموعه ورزش در کمک مومنانه، - معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست روسای فدراسیون های ورزشی، اقدامات صورت گرفته برای توسعه خانه های روستایی، همکاری مجموعه ورزش در کمک مومنانه، تداوم آثار برگزاری جام خوشه چین میان روستاییان، اجرای پویش ورزش در خانه در دوره قرنطینه را بخشی از اقدامات صورت گرفته در این معاونت اعلام کرد که با تعامل خانواده بزرگ ورزش صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در ابتدای این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر چمران این نکته را مورد توجه قرار داد که جامعه ورزش در ارج نهادن به مقام شامخ شهدا پیشگام بوده و هستند.

او همچنین از تدوین منشور پهلوان ماندگار منبعث از مکتب سردار سلیمانی خبر داد و گفت: این منشور با هدف بهره مندی جامعه ورزش به ویژه مدیران ورزشی از این شخصیت بزرگ انجام شده، همچنین برنامه پهلوان ماندگار برگزار شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: این امر با همکاری گروهی از همکاران دانشگاهی، فرهنگی و ورزشی صورت گرفته تا بتوانیم آنچه که از شخصیت، منش و رفتار وی با محوریت پهلوانی قابل احصا است آماده کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: ورزش کم هزینه ترین راه برای ارتقاء نشاط اجتماعی است

احمدی: ورزش کم هزینه ترین راه برای ارتقاء نشاط اجتماعی است