مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-21اقتصادي

اعلام مقررات منع آمد و شد سراسری در کربلاء و بابل به مدت یک هفته


تیم بحران ویژه مبارزه با ویروس کرونا در استان های کربلاء و بابل عراق از اعلام مقررات منع آمد و شد سراسری به مدت یک هفته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تیم بحران ویژه مبارزه با ویروس کرونا در استان کربلاء، اعلام کرد که در راستای اجرای تدابیر پیشگیرانه از شیوع بیشتر این ویروس، یه مدت یک هفته مقررات منع آمد و شد در این استان برقرار می شود و کلیه فعالیت های ورزشی و اجتماعی به دلیل افزایش ابتلا به این ویروس متوقف خواهد شد.

بنا بر این گزارش مقررات منع آمد و شد از روز دوشنبه (فردا - 22 ژوئن) اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع)، با انتشار این خبر نوشت: مراکز تجاری و غذایی در این استان نیز اجازه دارند که به صورت نیمه وقت و تنها از ساعت 5:00 صبح تا 13:00 بعد از ظهر فعالیت داشته باشند و مقررات منع آمد و شد و تعطیلی این استان در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه آینده سراسری خواهد بود.

ضمن اینکه بسته بودن دانشگاه ها، مراکز آموزشی و مکان های عبادی و زیارتی بر اساس مقررات وضع شده از سوی کمیته سلامت ملی، ادامه خواهد یافت.

نصیف الخطابی استاندار کربلاء، پیشتر در ماه شعبان، از محروم ماندن هموطنان خود و زائران حسینی  از زیارت کربلا و حرم امام حسین (ع)، طی  اعیاد شعبانیه، عذرخواهی کرده بود و حال پیش بینی می شود که در صورت تداوم سیر ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مقررات منع آمد و شد سراسری در کربلاء و بابل به مدت یک هفته

اعلام مقررات منع آمد و شد سراسری در کربلاء و بابل به مدت یک هفته