مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 03:102020-06-20اقتصادي

70 هکتار از شهرک صنعتی پوشاک استان تهران به گلخانه اختصاص می یابد


استاندارتهران با اشاره به اینکه شهرک صنعتی پوشاک استان تهران با گذشت 14 سال سرانجام مطلوبی نداشته است، گفت: طبق مصوبه 38 هکتار این شهرک به تولید و 70 هکتار به گلخانه اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به ضرورت همراهی بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره 18 اظهار داشت: جلسه ویژه تبصره 18 در بخش صنعت با حضور بانک ها برگزار و اتخاذ تصمیم شود چرا که به همکاری و مساعدت بانک ها برای فعال کردن واحدهای تولیدی، سرمایه در گردش و نوسازی و بازسازی نیاز داریم.

وی ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا واحدهایی که نیازمند تزریق نقدینگی هستند مشکلاتشان برطرف شود، ضمن اینکه در مورد منابع بانکی اگر برش استانی داشته باشیم برای استان تهران بهتر است چرا که عملکرد چندین ساله حکایت از این دارد که شناور بودن به ضرر استان تهران است.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: شهرک صنعتی پوشاک ظرفیت خوبی برای رفع مشکلات حوزه پوشاک کشور دارد و با گذشت بیش از 14 سال با اینکه مصوبه هیأت دولت را دارد به سرانجام مطلوبی نرسیده که بر اساس مصوبه امروز 38 هکتار آن به تولید و 70 هکتار به گلخانه اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هکتار از شهرک صنعتی پوشاک استان تهران به گلخانه اختصاص می یابد

70 هکتار از شهرک صنعتی پوشاک استان تهران به گلخانه اختصاص می یابد