مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 03:002020-06-20اقتصادي

برخی اراضی در دست کشاورزان لرستان فاقد حدود و ثغور هستند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: اسنادی که در زمان اصلاحات اراضی به کشاورزان و مالکین داده شده است فاقد حدود و ثغور هستند و این یکی از مشکلات ماست.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: اسنادی که در زمان اصلاحات اراضی به کشاورزان و مالکین داده شده است فاقد حدود و ثغور هستند و این یکی از مشکلات ماست.

شیرزاد نجفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از سیاست های منابع طبیعی استان همکاری با کشاورزان برای کشت گیاهان دارویی و کاشت درختان مثمر در اراضی شیبدار بوده است.

وی عنوان کرد: با همکاری جهاد کشاورزی استان در این راستا بیش از 2000 هکتار از اراضی شیبدار به مردم واگذار شده و این مهم در راستای تولید اشتغال بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان اضافه کرد: منابع طبیعی استان آمادگی لازم برای همکاری با مردم و کشاورزان برای تامین نهاده ها، تسهیلات و واگذاری اراضی را دارد.

نجفی در ادامه با اشاره به اینکه برای ممیزی اراضی ملی و مستثنیات گفت: در بحث مالکیت مردم و اراضی ملی در تمام استان ممیزی انجام شده و هیچ پلاکی نداریم که این مهم را نداشته باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان افزود: یک سری اراضی داریم که تحت عناوین اراضی ملی بوده و حاکمیت آن برعهده دولت و سازمان جنگل هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اراضی در دست کشاورزان لرستان فاقد حدود و ثغور هستند

برخی اراضی در دست کشاورزان لرستان فاقد حدود و ثغور هستند