مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 02:452020-06-20سياسي

طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در گلستان اجرا خواهد شد


طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در سال جاری در گلستان اجرا خواهد شد.

- علی اصغر هزارجریبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در سال جاری در گلستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: پیاده سازی طرح جامع مالیاتی و الکترونیکی شدن بسیاری از فرآیندها گامی در جهت تحقق اهداف دولت الکترونیک، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع است.

هزارجریبی توضیح داد: مودیان می توانند با دسترسی به سامانه ابلاغ الکترونیکی از ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی، اوراق تشخیص و قطعی مالیات بر عملکرد و ارزش افزوده خود بهره مند شوند.

وی بیان کرد: قبلاً مأمور با صرف وقت و هزینه اوراق را تحویل می داد و ممکن بود که آن برگه به دست مودی هم نرسد و چون این اوراق ظرف 30 روز قطعی می شوند، حق افراد هم ضایع می شد اما اکنون در زمان و کاغذ صرفه جویی شده و مشکلات هم برطرف می شود.

هزارجریبی اضافه کرد: آموزش های لازم در این زمینه انجام شده و مودیان باید در سامانه درخواست خود را ارائه کنند تا همه اوراق قطعی، تشخیص و صدور رأی به صورت پیامک ابلاغ شود.

وی همچنین از الکترونیکی شدن ابلاغ نقل و انتقال املاک خبرداد و گفت: نقل و انتقال املاک قبلاً با مراجعه به سیستم مالیاتی ممکن بود ولی اکنون برون سپاری شده و افراد می توانند به دفاتر اسناد رسمی مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در گلستان اجرا خواهد شد

طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در گلستان اجرا خواهد شد