مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 22:002020-06-20اجتماعي

به زیر آب رفتن برخی منازل روستای تلخاب با آبگیری سد گتوند


فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به زیر آب رفتن دو روستای این شهرستان در اثر آبگیری سد گتوند در روزهای اخیر گفت: انتظار می رود با توجه به شرایط به وجود آمده، - به زیر آب رفتن برخی منازل روستای "تلخاب" با آبگیری سد گتوند ایسنا/خوزستان فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به زیر آب رفتن دو روستای این شهرستان در اثر آبگیری سد گتوند در روزهای اخیر گفت: انتظار می رود با توجه به شرایط به وجود آمده، شرکت آب نیرو هرچه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف مسائل خود با ساکنان این روستاها اقدام کند.

محمد پاکدل در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت روستاهای پرنوشته و تلخاب تاجدین که با بالا آمدن تراز سطح گتوند به زیر آب رفته اند، اظهار کرد: از دو روستای پرنوشته یک و پرنوشته 2 ، روستای پرنوشته یک توسط شرکت آب نیرو خریداری و خالی از سکنه شده است و به زیر آب رفتن آن با توجه به اینکه منازل و اراضی این روستا خریداری شده اند، مشکلی ایجاد نمی کند.

وی افزود: منازل و اراضی روستای پرنوشته2 نیز هنوز از سوی شرکت آب نیرو خریداری نشده اند اما با توجه به شرایط جغرافیایی این روستا، احتمال آبگیری آن وجود ندارد و جای نگرانی نیست.

فرماندار مسجدسلیمان با بیان اینکه تلخاب تاجدین تنها روستایی است که با مشکلات آبگرفتگی روبه رو است، گفت: شرکت آب نیرو برخی از خانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زیر آب رفتن برخی منازل روستای تلخاب با آبگیری سد گتوند

به زیر آب رفتن برخی منازل روستای تلخاب با آبگیری سد گتوند