مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 20:252020-06-20سياسي

بازگشایی سینماهای استان کردستان دوهفته به تعویق افتاد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از تعویق دو هفته ای بازگشایی سینماهای استان بدلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت بحرانی استان در این ایام، همسو با برنامه های ستاد استانی مبارزه با شیوع کرونا بازگشایی مجدد سینما ها که قرار بود از اول تیرماه در سطح کشور آغاز شود در استان کردستان دو هفته به تعویق افتاد.

وی در آغاز سخن با گرامیداشت یاد شهدای سلامت استان کردستان و قدردانی از کادر سلامت استان به عنوان جهادگران عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، گفت: وضعیت استان متأسفانه در شرایط بحرانی و قرمز قرار گرفته است و می طلبد تا با بسیج همگانی به مبارزه با آن بپردازیم.

مرادی با درخواست از مردم در رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی تأکید کرد: تنها راه مبارزه با این بیماری همکاری و همراهی همگانی است و امیدواریم با تلاش های صورت گرفته و مشارکت مردم از این شرایط بحرانی با کمترین آسیب عبور نماییم.

رییس حوزه هنری استان کردستان با قدردانی از جامعه هنری استان در مشارکت در آگاه سازی اجتماعی، افزود: هرچند هنرمندان در این شرایط بواسطه تعطیلی مراکز فرهنگی وهنری دچار آسیب های فراوانی شدند اما همچنان به عنوان تأثیرگذاران اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی سینماهای استان کردستان دوهفته به تعویق افتاد

بازگشایی سینماهای استان کردستان دوهفته به تعویق افتاد