مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 15:302020-06-20ورزشي

مراسم آشتی کنان در باشگاه استقلال


امروز (شنبه) جلسه ای میان دکتر ستوده و علی ربانی بدنساز تیم استقلال جهت رفع اختلافات اخیر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، انتشار صحبت های دکتر کاوه ستوده در خصوص مصدومیت مرتضی تبریزی باعث ایجاد شائبه هایی در فضای مجازی مبنی بر اختلاف بین کادر پزشکی و کادرفنی تیم استقلال شد.

در همین رابطه امروز جلسه ای میان سعید رمضانی سرپرست، دکتر ستوده پزشک و علی ربانی بدنساز تیم فوتبال استقلال در مجموعه انقلاب برگزار شد.

سعید رمضانی درباره این جلسه گفت: در این جلسه دکتر ستوده گفت که منظورش از آن صحبت ها، انتقاد از بدنساز و یا کادرفنی استقلال نبوده است و همانطور که دکتر نوروزی گفته، صحبت های او مربوط به سازمان لیگ و برنامه ریزی آن هاست.

مطمئنا مشکل مصدومیت در استقلال، در سایر تیم ها هم خواهد بود چون باید بازیکنان در فرصتی اندک به آمادگی برسند و این درحالی است که به دلیل تعطیلی مسابقات و تمرینات، بازیکنان همه تیم ها برای رسیدن به اوج آمادگی در معرض انواع آسیب ها قرار دارند.

او افزود: در این جلسه همچنین دکتر ستوده صراحتا گفت که خود را عضوی از خانواده استقلال می داند و به هیچ وجه به دنبال تخریب فردی در داخل خانواده نبوده و مطمئنا با همدلی این تیم به موفقیت می رسد و نباید اجازه سواستفاده به حاشیه سازان بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم آشتی کنان در باشگاه استقلال

مراسم آشتی کنان در باشگاه استقلال