مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 14:102020-06-20سياسي

پیام مهم سردار قاآنی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی


فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نوشت: اطمینان می دهیم که همچون سردار بزرگوار شهید سلیمانی در کنار شما و همه نیروهای مجاهد باقی مانده و همواره در مسیر تقویت محور مقاومت گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور پیامی به مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر ادامه راه حمایت از جبهه مقاومت تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: جناب آقای زیاد النخاله دبیر کل محترم جنبش جهاد اسلامی ضایعه فقدان دکتر رمضان عبدالله دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین که عمر مبارک خود را شجاعانه و فداکارانه در مسیر مجاهدت و پایمردی در عرصه مقاومت و آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف صرف کرد را به جنابعالی، مجاهدین جنبش جهاد اسلامی فلسطین و ملت شریف و مقاوم فلسطین تسلیت عرض نموده و برای همسر فداکار و مکرمه، فرزندان و بستگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

آن فقید عزیز با شجاعت و بصیرت در مقابل همه انحراف های ایجاد شده توسط دشمن ایستاد در مسیر مبارزه مانند چراغی روشن گر، راهنمای مجاهدین راستین بود.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات مخلصانه مرحوم رمضان عبدالله در عرصه جهاد و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی برای شما سلامتی و مزید توفیق مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مهم سردار قاآنی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی

پیام مهم سردار قاآنی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی