مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 13:402020-06-20ورزشي

رییس جدید بسکتبال خوزستان تنها با عده خاصی کار نکند


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس جدید هیات بسکتبال خوزستان، گفت: از شما می خواهم با استفاده از ظرفیت تمام علاقه مندان به بسکتبال، کار را پیش ببرید و این طور نباشد که پس از دوره چهار ساله بگویند، - ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس جدید هیات بسکتبال خوزستان، گفت: از شما می خواهم با استفاده از ظرفیت تمام علاقه مندان به بسکتبال، کار را پیش ببرید و این طور نباشد که پس از دوره چهار ساله بگویند، پیرعباسی با عده خاصی کار کرد و پیشکسوتان را کنار گذاشت.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات بسکتبال خوزستان که امروز (31 خردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: مقرر شده است که برای سالن 22 بهمن به عنوان پایگاه قهرمانی بسکتبال خوزستان، برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد.

زمانی در سالن 22 بهمن به دلیل این که با فعالیت رشته والیبال مشترک بود، مشکل داشتیم اما اکنون خانه والیبال فعال و در اختیار علاقه مندان به این رشته است و سالن 22 بهمن نیز در اختیار علاقه مندان به رشته بسکتبال قرار دارد.

وی بیان کرد: از رییس جدید هیات بسکتبال خوزستان می خواهم با استفاده از ظرفیت تمام علاقه مندان به بسکتبال، کار را پیش ببرد و این طور نباشد که پس از دوره چهار ساله بگویند، پیرعباسی با عده خاصی کار کرد و پیشکسوتان را کنار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید بسکتبال خوزستان تنها با عده خاصی کار نکند

رییس جدید بسکتبال خوزستان تنها با عده خاصی کار نکند