مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 13:252020-06-20سياسي

زاکانی: باید مشخص شود تاجگردون از اسناد سرّی کمیسیون بودجه سوءاستفاده کرده یا خیر


تاجگردون به رکنی ترین کمیسیون مجلس در دوره گذشته متصل بوده و به اسناد سرّی کشور در این حوزه دسترسی داشته است؛ بنابراین باید مشخص شود که آیا از موقعیت خود در اختصاص بودجه به شرکت ها و غیره سوء استفاده کرده یا نه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب اجتماعی ناشی از ناکارآمدی دولت در اداره امور جامعه، گفت: ریشه بخش عمده ناکارآمدی های فعلی در داخل کشور بوده و مسائل خارجی در آن نقشی ندارد.

به اعتقاد وی، دولت، دستگاه ها و مسوولان آنچه باید باشند، نبوده و در نتیجه شرایط به سمتی که نظام جمهوری اسلامی بتواند کارکردهای خود را به منصه ظهور برساند، هدایت نشده است؛ در نتیجه طی سال های اخیر فاصله دولت از اهداف انقلاب زیاد شده است.

تهدید بزرگ این است که در مجلس یازدهم خدمتی به مردم نشود  زاکانی با تأکید بر اینکه مجلس تنها نهادی است که می تواند تغییرات را ایجاد و در مقام عمل اسباب بهبود وضعیت مردم را فراهم کند، گفت: خروجی انتخابات مجلس یازدهم به شکلی رقم خورد که اکثریت قاطع نمایندگان در خط ولی فقیه هستند و این موضوع هم یک فرصت و هم یک تهدید است؛ فرصت در صورتی رقم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: باید مشخص شود تاجگردون از اسناد سرّی کمیسیون بودجه سوءاستفاده کرده یا خیر

زاکانی: باید مشخص شود تاجگردون از اسناد سرّی کمیسیون بودجه سوءاستفاده کرده یا خیر