مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 13:152020-06-20اجتماعي

مشمولان خدمت سربازی در چهارمحال و بختیاری فردا اعزام می شوند


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: کلیه مشمولان با مدرک دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم صبح فردا از محل مرکز وظیفه عمومی استان به خدمت مقدس سربازی اعزام خواهند شد.

- سید شجاع زیلابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه سال جاری و همچنین مشمولان دارای مدرک دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ سوم تیرماه فردا مورخ یکم تیرماه اعزام خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کلیه مشمولان صبح فردا راس ساعت 7 صبح با در دست داشتن برگه آماده به خدمت در محل معاونت وظیفه عمومی استان واقع در جاده منظریه شهرکرد حاضر شده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم ارسال برگه آماده به خدمت به درب منزل مشمولان باید جهت اخذ برگه معرفی نامه به مراکز آموزش به محل دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی پلیس +10 مراجعه کنند.

زیلابی تاکید کرد: برای مبارزه با ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمامی تمهیدات بهداشتی لازم اندیشیده شده و غربالگری در بدو ورود به مرکز وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش صورت خواهد گرفت و از اعزام افراد مشکوک به ابتلای ویروس کرونا جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشمولان خدمت سربازی در چهارمحال و بختیاری فردا اعزام می شوند

مشمولان خدمت سربازی در چهارمحال و بختیاری فردا اعزام می شوند